2012. szeptember 10., hétfő

Újra munkában és az ellopott pénz

Az elmúlt hét leginkább a munka jegyében zajlott.

Hétfőn szokás szerint reggel 7-kor kezdtem, de kb. 9-ig vártam, hogy kiderüljön mit is fogok csinálni. Akkor jött a reggeli kávészünet, így nem sikerült megtudni :)
9:30 körül jött az egyik főnök, hogy Gyulával kellene dolgoznom majd, mehetek hozzá tanulni... később úgy módosult a dolog, hogy nem Gyulával, hanem a régi gépemen, a Prisman fogok dolgozni két műszakban, bár kicsit furcsa módon: délutános műszak alatt 14 és 16 óra között az irodában leszek és folytatom a karbantartási utasítások összeállítását (most már nem a gépműhely, hanem a hegesztőműhely gépeivel bajlódok, ami nem olyan egyszerű, mert egészen más gépek, mint amin eddig dolgoztam és alaposan körül kell járnom őket... van pl. 2 db '70-es évek beli gép, a kor szellemének megfelelő minőségű leírással (mintha az egyiptomi képírást kellene megfejtenem :) )).

Végül szerdától dolgozom újra a gépen 16:00 és 22:30 között. Jövő héten, mikor délelőttös lennék, az irodában folytatom a tevékenykedést. Utána ismét délutános műszak, ismét a gépen. Ennél tovább pedig nem tudnak tervezni, mert az egyik kolléga válik, egy másiknak pedig gyereke fog születni... meglátjuk.

Pénzügyek
Csütörtökön láttam a bankszámlámon, hogy a bank visszautalta az ellopott kb. 6.500 Kr-t. Ez nagyon jó hír, mert mint kiderült a júliusi fizetésemet kaptam meg februárban és ezért nem kaptam most fizetést. Számoltunk ezzel a pénzzel, nem jött jól, hogy mégsem kapjuk (pontosabban már megkaptuk, de akkor pedig felesleges volt kivennem 40 órányi túlórapénzt). Nem ismerjük a rendszert, ezeket senki sem mondta... :(

Okulásképpen: miután januárban összetörtem magam, kaptam fizetést január hónapra (pont a végéig tartott a cég által fizetett 2-14. nap táppénz). Utána februárban is kaptam egy teljes havi fizetést, ami a júliusi fizetésem megelőlegezése volt. Gondolom áthidaló "támogatás" lehetett, mert a Försäkringskassan sokáig tud ülni a táppénzen, bár nekem azt is utalták időben. Így viszont amikor lejárt a tápénzem június közepén és kifizették a június második felére járó fizetésemet, nem kaptam meg a július pénzt.

Nincs gond, volt még egy kis tartalékunk és különben sem elsumákolva lett, csak fél évvel korábban kifizetve. Nem jött jól, de nincs baj sem...

Kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése