2012. szeptember 8., szombat

Spammelő botok és miegymás

Úgy fest megtalálták a spammelő botok a blogot, ezért a további hozzászólások megjelenítéséhez mostantól jóváhagyás szükséges :) Sosem hittem volna, hogy ilyesmire egyszer szükség lehet :)

Túl sok minden mostanában nem történik. Norcy Magyarországon van, én dolgozom, Muffintosh nagyon rossz :)

Tegnap rendeltem egy feltöltőkártyát a kinti Telenortól, mert ott hálózaton belül ingyen lehet beszélni. Így lenne egy Norcy - Csabék - Én 5 szög (már ha Manónak is van Telenoros telefonja)...
Ami érdekes az az, hogy tegnap rendeltem meg és ma már a postaládában volt :) Itt minden ilyen gyorsan és különösebb emberi beavatkozás nélkül zajlik, nagyon tetszik! :)

Tovább mélyítettem Marcus-szal a kapcsolatot :) Már megbeszéltük, hogy Flen-ben lakik, többen járnak dolgozni 1 autóval, de a többiek lassan vezetnek :) 4:45-kor kel és elég fáradsz szokott lenni, mikor beérek... van ilyen :)
A munka halad, csak ráérősen :) Itt úgy kell, nagyon tetszik. Emlékszem olyan munkahelyre, ahol ha ebédszünetben kellett a főnöknek valami, akkor az alkalmazott eldobta a villát és bocsánatkérés után rohant az irodájába dolgozni. Hihetetlen, nem?

Itt pedig tenap találkoztam a szakszervezetissel, hogy megbeszéljük a dolgot. A főnök vit el hozzá, éppen ebédszünetjük volt. Ránézett az órájára a főnök és várt. Közben azért elmondta, hogy még van pár percük... itt ha ebédszünet van, akkor ebédszünet van. Az szent, az jár a munkásnak! Még a főnök sem szól közbe... ezt hívják biztosan nyugati kultúrának és ez az, ami a magyar határon hanyatt-homlok menekülni kezd :) Nagy kár :)
Papirok kitöltve, minden OK. Vonni fogják a havi kb. 350 Kr-t. Ebből lesz nyugdíjam (az alap és a jövedelem utánin felül) és munkanélküli biztosíás. 40 év múlva megmondom mire lett elég ;)

Kezdenek gondjaim lenni az alkohollal :) Munka után jóleik meginni egy Päroncider-t :) kőkemény 2,25% alkoholtartalmú, szénszavas körtelé :) Nekem ízlik, csak kicsit sok lesz a savam, de arra meg Renit szedek :) Van itt minden, ami kell.

Még mindig jól érzem magam! :) (azért nem többesszám, mert Norcy nincs itt, holnap vizsgázik, Ő biztosan nem érzi jól magát :( ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése