2012. szeptember 10., hétfő

Évforduló, Thaiföld és az apróságok

Évforduló
Tegnap - 2012. május 26. - volt az első évfordulónk Svédországban. Egészen pontosan 2011. május 26-án, délután 1 órakor érkeztünk meg új hazánkba (pontosabban Bettnába, mert Svédországba valamivel korábban, reggel 6 óra körül).

Az elmúlt egy évet már összefoglaltam egy korábbi bejegyzésben, így most nem is fárasztalak titeket ezzel :)
Az évforduló békésen, heverészéssel és sorozatnézéssel (újból nekiálltunk a "The O.C." sorozanak) telt.

Rendőrség
Mostanában népszerű vagyok Magyarországon :) Azért nem kell nagy dologra gondolni, csak miután márciusban megszűntettem a magyar lakcímemet a rendőrség megkért, hogy adjam le a fegyverviselési engedélyemet (gázpisztolyra volt, mert annak idején a VIII. kerületbe jártam főiskolára - ma Óbudai Egyetem - és oda kellett valami, ami ad pár perc előnyt, ha baj van).

Nem tudom mi történik, ha nem foglalkozom a dologgal, de mivel Magyarországon hagytam a pisztolyt is és az engedélyt is, ezért nem áll módomban visszaküldeni. E-mail címe nincs a Gödöllői Rendőrkapitányságnak, telefonálgatni pedig nem fogok innen. Majd maximum írok a BRFK-nak és ők rovábbítják a megfelelő helyre.

SFI
Pénteken voltam "utoljára" SFIn, elbúcsúztam a tanáromtól, illetve jeleztem, hogy nem tudom mikor jövök vagy egyáltalán jövök-e legközelebb.

Vizsga ügyben próbál majd intézni valamit... meglátjuk!

A kirunai munkát felhozó tanárral megint nem találkoztam... :(

Thaiföld
Már elkezdtünk készülődni a thai nyaralásra is... ma kimosunk minden ruhát, kitakarítjuk a lakást (nevezzük tavaszi nagytakarításnak) és megpróbálunk rájönni, hogy mit felejtettünk el :)

Indulás előtt ott tartunk, hogy vannak gyógyszereink, repülőjegyünk, viszünk ruhát :), felkészültünk a 13 és fél órás repülőútra némi iPhone app-el (pl. Monopoly, filmek) és bízunk benne, hogy nem ül a közelünkbe kisgyerek (nagyon tudnak vertyogni a hosszú utak alatt, amire nem igazán vágyunk :) ) vagy olyan fiatal, akinek az a hobby-ja, hogy az ülésünket rúgdossa.

A nyaraláson igyekezni fogok folyamatosan írni, de majd csak itthonról tölöm fel egyben.

Hagyatéki tárgyalás
Igen, sajnos még mindig kell ezzel is foglalkozni... mostanra jutottunk el odáig, hogy Anyu 2011. júniusi halála után lement a hagyatéki tárgyalás és mivel nem sikerült megállapodni az apámmal, így most beperelt minket a Nővéremmel.
Ami külön vicc a dologban, hogy így azokat a dolgokat sem adják ki, amikhez apámnak semmi köze sincsen... ráadásul minden elkerülhető lett volna, ha van Anyámnak végrendelete...

Tanulság: mindegy, hogy hány éves vagy, mindegy, hogy mid van, a legfontosabb, hogy legyen végrendeleted! Ha nincs, akkor csak az örökösökkel szúrsz ki!
Okulva a dologból, már én is írtam, amiben tételesen fel van sorolva mindenem, illetve arra az esetre, ha apám túlélne engem, ki is tagadtam, nehogy bármit is kapjon utánam (ennél többre én sem számíthatok tőle :) ).

Vadsbro
A rúnakőles végül Thaiföld utánra csúszott... nem baj, hosszú lesz a nyár, valamit kell hagyni későbbre is, nem?!

Legközelebb június közepén "találkozunk"... szép napot és kellemes nyarat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése