2012. szeptember 10., hétfő

Születésnap és munka (szerk.: 2012.07.10)

Születésnap
Az előző bejegyzés óta eltelt idő alatt sikeresen öregedtem egy évet és már a 28 évesek boldog táborát erősítem :)

Kaptam Nóritól egy jó nagy világtérképet, ami azért különleges, mert az egészet egy aranyszínű réteg borítja, amit le lehet kaparni (praktikusan onnan, ahol már járt az ember). Nagyon ötletes, mindig vágytam egy térképre, amin jelölgethetem, hogy merre jártam már. Tökéletes, hiánypótoló ajándék!



Köszönöm!

Évforduló
A születésnapommal egy időben ünnepeltük a 7. évfordulónkat is Nórival. Ezúttal a Nyköpingben lévő Qvarnen étterembe mentünk vacsorázni. Nagyon kellemes volt, nem volt túl drága sem (2 főétel, 2 desszert, 1 pohár bor és egy kóla került 634 Kr-ba).

Utvecklingssamtal
A születésnapomon voltam a cégnél az éves utvecklingssamtal-on, ami egy kb. 45 perces beszélgetés volt a fénökkel arról, hogy hogyan érzem magam, mit szeretnék máshogyan, van-e valamivel/valakivel problémám, van-e valami ötletem; illetve elmondta, hogy neki(k) annyi kérésük van, hogy ha vannak ötleteim, akkor bátran osszam meg velük, mert attól, hogy valami szerintük jó még nem biztos, hogy nem le

het jobban csinálni. Így lesz!

Mindennapi kenyerünk
A héten (az utolsó 4 órát leszámítva) végig az irodában tevékenykedtem. Befejeztem a gépekhez a karbantartási utasításokat - underhållsschema -, felcímkéztem a gépeket (melyik nyílásba milyen olaj kell), illetve csináltam egy kvittens list nevű dolgot, hogy vezethető legyen, hogy ki és mikor mit csinált a gépen.

Pénteken dolgoztam kicsit a Prisma-n is, jó volt végre kicsit látványosabb munkát végezni, bár a kvittens list-re is azt mondta a főnök, hogy nagyon jól néz ki (tettem rá logó-t és mindenféle okosságot).

Nem tudom mit fogok csinálni a semester után, majd meglátjuk.

Megkezdődött a 4 hetes kényszerszabadság is, azóta esik... :(

Képek az étteremből:
Lent: az évfordulós vacsora főételei. Nóri zöldség-steak-et evett majonézes szarvasgomba mártással és sült krumplipürével. Nekem kacsa-steak jutott bearnease és vörösboros szószokkal.















Fent: a desszertek. Bal oldalon Nóri csokimousse-a, jobb oldalon az én vaníliafagylaltos brownie-m. Mindkettő nagyon finom volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése