2013. november 29., péntek

Kötelező, novemberi megfázás

Nincs is felüdítőbb a menetrend szerint érkező, novemberi megfázásnál. Eddig minden novemberben (idén 3. alkalommal) sikerült elkapnom a helyi rákfenét. Általában 1-2 nap alatt vége volt, de az ideit nagyon megcsíptem, nem tudom, hogy hogyan. Illetve sejtem: "Á, még nincs olyan hideg kint, átszaladok a másik műhelybe, de nem megyek vissza a kabátomért az irodába..." hát persze!

Ilyenkor óhatatlanul eszembe jut Isaac Asimov egyik regénysorozata: "Az ostobaság ellen ... maguk az istenek is ... hiába hadakoznak". Ez minden novemberben eszembe jut :)

A kúra a szokásos: Alvedon (kb. az itteni aszpirin) + Treo (pezsgőtabletta) + vitaminok + amit még itthon találok és lehetőség szerint nem vérnyomáscsökkentő :)

Múlt szombaton kezdődött (november 16.) , éppen amikor Antit költöztettük Strömsundből Bettnába és úgy egy hétig tartott. Azon a héten nem is voltam dolgozni, mert egyrészt a hét első felében kimászni sem tudtam az ágyból, másrészt ha beviszem a bacikat és szétköpködöm az irodában, elég gyorsan lefejezem vele a céget. Annak pedig nincs értelme. 
Így maradt az egy hetes betegállomány, 5 napra kapok 4*80%-ot a fizetésemből, így ez azért kibírható "költség".

Majd felírom valahová, hogy jövőre próbáljam meg megúszni a dolgot.

Egyébként járvány is lehet, mert mikor Nóri ment a gyógyszertárba, soha nem látott tömeg várta és el is fogyott a megfázásra való gyógyszer. Lehet mégsem az én készülékemben volt a hiba?

Update: már Nóri is beteg, még én is az vagyok... nekem lassan 2 hete tart :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése