2013. november 26., kedd

Elköltöztettük Antit

Nem tudom, hogy mennyire emlékeztek még Antira, ő is írt ebbe a blogba 2 cikket (ezt és ezt). Úgy alakult a sorsa, hogy északon (Strömsundban) nem tudott tovább dolgozni, mert nem volt elég munka a cégnél, viszont beajánlotta az ottani ügyvezető hozzánk, mi pedig (pontosabban Gyula) megágyaztunk neki (jó hírét keltettük :) ).

Volt is lent interjún, kétszer is, majd a harmadik alkalommal (november 8.) alá is írták a határozott idejű, fél éves szerződését. Úgy láttam a szerződésen, hogy már nincsen próbaidő, hanem csak határozott és határozatlan idejű munkaviszony. De ennek sok jelentősége nincs is, a lényeg, hogy lett munkája ismét (reméljük nem csak erre a 6 hónapra). Vele együtt már 5 magyar dolgozik a cégnél, ez elég nagy mennyiség ahhoz képest, hogy 3,5 éve még egy sem volt. Úgy látszik elégedettek velünk...

De ami a lényeg, Anti holmija fent volt Strömsundban, amit valahogyan le kellett hozni ide. Béreltem egy teherautót a Statoilnál és egy derűs pénteki napon, munka után, Gyulával és Antival a nyakunkba vettük az országot. Az útvonal a Nyköping - Stockholm - Sundsvall - Östersund - Strömsund "autópályát" követte, mert bár a térkép szerint az E4-es, E14-es és E45-ös utakon fogunk haladni (az "E" jelűek zömében autópályák szoktak lenni) ezek nem autópályák, illetve nem végig, jelentős szakaszuk inkább gyorsforgalmi út.

A GoogleMaps szerint 777km és 8,5 óra az út, ezt majdnem sikerült is tartani,  1-2 szünettel hajnali 4-re értünk oda. Én vezettem az első kb. 600 km-t, a maradékot Gyula. Antinak nincs jogsija. Hazafelé hasonló időt futottunk, de többször cseréltünk.

Az útvonal

Menet közben csináltam pár fényképet is, mert sosem jártam még Jämtlandon. A táj hasonló Sörmlandhoz, de sokkal több a domb, szikla és érintetlen erdő.

Éjszaka, az E14-esen. Először azt hittem, hogy
törmelék van az úton, később rájöttem, hogy hó :)

Előttünk a semmi, mögöttünk a semmi.
A semmi közepén járhattunk éppen...

Végig, a vörös köves úton...

Egy kis pihenés, még mindig a semmi környékén

 Tó, naplementével

Kemping, valahol Stockholm és Sundsvall 
között, háttérben a tenger egyik öble

Kalandos utazás volt, de 26 óra alatt megjártuk oda-vissza, fel és lepakoltunk az autóról és vissza is adtam Nyköpingben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése