2014. február 27., csütörtök

Csontkovács

Hétfőn végre eljutottam a csontkovácshoz! :)

De ne szaladjunk ennyire előre. Az egész úgy kezdődött, hogy Karácsony környékén egy reggel megfájdult a hátam. Nem kicsit, felállni is alig tudtam. Aztán a nap folyamán rendeződött a dolog. Másnap újból fájt... harmadnap is... aztán még két hónapig. Voltak testhelyzetek (pl. a tipikus görnyedten ülés), ami után nemcsak fájt, de menni is csak az asztalba kapaszkodva tudtam.

Nóri hosszas unszolására végül foglaltam időpontot egy fleni csontkovácshoz. El kellett jönnöm munkából 1,5 órával korábban, de ennyit bőven megért a dolog.
 
Maga a kezelés egy 10 perces beszélgetéssel kezdődött, amikor elmondtam, hogy hol, mikor, mióta fáj, mivel foglalkozom, mit sportolok, stb...
Utána egy gyors állapot felmérés következett, amikor kiderült, hogy a jobb oldalamat jobban terhelem (féloldalasan ülök és állok), ezért a csípőm egy kicsit el van ferdülve, illetve miután végigfeküdtem az ágyon, kiderült, hogy az egyik lábam egy centivel rövidebb a másiknál. De semmi komolyabb bajom nincsen :D
 
Ezután úgy fél órát masszírozott, majd meghúzkodott, mindenféle nyakatekert pózban odacsapkodott az ágyhoz, hogy csak úgy nyekkentem, majd megállapította, hogy a kezelés jól sikerült és most már egyenesen állok.
Kaptam házi feladatot is, meg kell mozgatnom a gerincemet/derekamat naponta kétszer, illetve oda kell figyelnem a helyes testtartásra és a lábaim egyenletes terhelésére.
 
A pozitív hatást úgy egy hét múlva kezdem majd el érezni... kíváncsian várom :)
 
Az egész művelet úgy 45 percig tartott és 450 koronát fizettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése