2013. január 27., vasárnap

Fotózás és túlóra

Úgy tűnik, hogy híres fotómodell leszek!

Pénteken felhívtak a kórházból, ahol műtöttek, hogy szeretnék ha bemennék valamikor, mert lefotóznák a kezemet. Lesz egy előadás, aminek (vélhetően) egyik témája én leszek. Ezek szerint tényleg komoly munka volt összelegozni a mancsomat.

A hétfőm így elég sűrű lesz, reggel 6-kor indulok busszal Flenbe, onnan 7 körül tovább Stockholmba, hogy 9-re ott legyek a "Kézmodell leszek" válogatásra. 1 órám lesz kb., mert el kell érnem a 10:29-es vonatot haza.
Nóri visz majd Flenből Bettnába, hogy délután 2-től dolgozhassak 22:30-ig. Jó nap lesz... :)

Közben találtam pár képet a kezemről, amiken még nem nevezhető gyógyultnak. Ha van rá igény, akkor az előzőhöz hasonló módon felteszem azokat is... Sokkl jobban lehet értékelni a jelen állapotot a friss képek ismeretében. 
Hétfőn pedig megpróbálok majd a baleset utánról készült képeket is szerezni, az lenne csak az igazi előtte-utána hangulat...

Túlóra
Mostanában szerencsem van. Ma is be kellett jönnöm, mert az egyik kollégának SOS munkája van és én tartom neki a gyertyát. Nem gond, a túlórapénz mindig jól jön, nem igaz?
Az elmúlt 8 napban 7-en dolgoztam... :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    Én fogsormodell vagyok:D
    Az előadásra meghívnak majd? Biztos tök érdekes lesz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)

    Nem hívtak meg, de nem is baj, valószínüleg magyarul sem érteném... svédül teljesen esélytelen lenne :)
    Arról nem is beszélve, hogy a műtéteket is elég volt végigülni :)

    VálaszTörlés