2012. december 27., csütörtök

Karácsony és fogyókúra

Nem éppen összeillő témákkal készültem mára :)
 
A Karácsonyt idén Gyuláéknál töltöttük, Flenben. Volt minden, ami a Karácsonyt Karácsonnyá teszi:  közös reggeli, ünnepi ebéd, ajándékozás, beszélgetés, veszekedés... minden, ami kell és ami nélkül nem lenne ünnep, az ünnep. :)
 
Még a hét végén gondoltam egy merészet és a rég elfeledett fogyókúrám emlékére ráálltam a mérlegre. Az eredményt látva nem kis döbbenet ült ki az arcomra. Olyannyira, hogy gyorsan további két kontroll mérést végeztem (a szoba más pontjain). Az eredmény minden mérést követően ugyan az volt: 76,8 kg.
Ezzel a BMI-m 25,66 lett, ami már majdnem eléri a normális felső határát (25).
 
Ilyen "sovány" utoljára általános iskolában lehettem... :)
 
Ma - 2012.12.27 - dolgozni is voltam, ami némi kellemetlenséggel kezdődött. Illetve nem kezdődött... :) Még pénteken mondta a főnök, hogy mindenki a saját műszakjába jöjjön dolgozni. Ez esetemben 5:30-at jelentett. Fel is keltem 4:55-kor, ahogyan szoktam, nagy nehezen beevickéltem a céghez 5:20-ra. De a kapu zárva volt... vártam... 5:25, sehol senki... 5:30 (elkéstem), sehol senki... 5:45 még mindig kihalt minden. Nagyszerű, akkor irány haza, visszamásztam Nóri mellé az ágyba és aludtam 6:40-ig.
7-kor ismét bementem, akkor már volt élet is! Rákérdeztem a műszak vezetőnél, hogy most akkor mi is van, nekem nem szólt senki, hogy ne jöjjek 5:30-ra. Kiderült, hogy az a főnök keverte össze a dolgokat, akivel pénteken beszéltem. Pech, mert Gyula jött váltani 14:12-kor, így a mai mutatvány 1,5 órányi komptid-embe került.
 
A hangulat családias volt, összesen 6-an voltunk ma bent. :)
 
!!! Mindenkinek Boldog Karácsonyt Kívánunk Svédországból !!!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése