2015. február 28., szombat

Túl egy pörgős héten

Lassan másfél éve túlóráztam utoljára. Azóta viszonylag kevés munka volt a gépemre, de azért szerencsére mindig volt mit csinálni.

Most viszont bepótolhattam az "elmaradást". Múlt szombaton dolgozhattam, aztán egész héten 12 óráztam. A hét végére picit több, mint 20 órányi túlórát gyűjtöttem össze és még nincs vege.

Jövőhéten szerintem hasonló lesz a menetrend, hétköznap 12-13 órák, hétvégén csak 8. Jól fog esni ez a kis fizetéskiegészítés. :)

A munkahelyemen egyébként minden rendben, van munka, van dolgom. Még mindig be-be hívnak az irodába, ha GibbsCAMezni kell.

Jól elvagyok, az élet minden területén pozitív változást tapasztaltam... ;)

3 megjegyzés:

  1. Pozitív változások! Helyes, csak így tovább... (én meg marhára kíváncsi vagyok ám DD)

    VálaszTörlés
  2. Madaram! Remélem jól vagy!
    (egy drukker)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok,

    Persze, jól vagyok, minden rendben :)

    VálaszTörlés