2015. február 9., hétfő

150.000

2011. május végén kezdtem el írni a blogot, amikor kiköltöztem Svédországba. Azóta számomra felfoghatatlan mennyiségű élménnyel gazdagodtam. Ez részben nyilvánvalóan az itt eltöltött időnek köszönhető, hiszen mégis csak új életet kezdtem egy idegen országban, idegen kulturában. Milliónyi szép emléket köszönhetek Svédországnak, a helyi embereknek és természetesen a hozzám hasonló bevándorlóknak is.
De nem csak Svédországnak köszönhetem az új élményeket. A blog indulása óta eltelt idő alatt többször fordut velem 180 fokot a világ és jelen pillanatban nem tudom megmondani, hogy merre is van az előre. Talán nem is kell.

2014. március elején lépte át a blog a 100.000 oldalletöltést. Mindössze 2,5 év kellett hozzá. Azóta eltelt újabb 10 hónap és már a 150.000. oldalletöltésnél járunk. Éz éves szinten 60.000-t jelent. Sosem gondoltam volna, hogy az eredetileg a családomnak íródott blog ekkora olvasottságra fog majd szert tenni. Nem tudom minek köszönhető, de nagyon örülök neki.

A Facebook oldala a blognak is szépen alakul, bár mostnában azt is hanyagoltam, sajnos. Már 70 like fölött jár, pedig csak alig 2.5 hónapja létezik. Meglátjuk, hogy mi lesz belőle.

Köszönöm, hogy mindeddig kitartottatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése