2013. március 17., vasárnap

IKEA túra, munka, időjárás

Nincs költözés IKEA nélkül :)

Pénteken volt szerencsénk ellátogatni a stockholmi IKEA-ba. Nagy kedvencünk, de nincs mit tenni, ha ott van csak megfelelő választék (mihez képest).

Ezt a kört most egészen olcsón megúsztuk, 3.200 kr-t fizettünk (függönyök, sminkasztal - vagy mifene :) -, egyéb női dolgok, irattartó, egy új pohár szett, mert a régi megsínylette ezt a két évet, stb).

Sikerült Nórinak ügyesen megterveznie a vásárlást, így mindössze 1,5 órát töltöttünk az objektumban... :) Boldogság, mert hiába az új lakás szépítésének célja, mérhetetlenül tudok szenvedni minden vásárlás közben (nem csak én, Nóri sem szeret vásárolni).

Munka
Vasárnap volt szerencsém túlórázni is egy kicsit... az mindig jól jön, pláne most, hogy a jövő hónapban szabadságra megyek.

Jövő héten én tartom a szerdai mötét... már előre rettegek, nem szeretek szerepelni, különösen külföldiül nem. Valami majd csak lesz, legfeljebb tartanak még egyet, nélkülem :)

Hétfőn jön az egyik megrendelő megnézni, hogy mit alkotunk a munkával... olyan szerencsém van, hogy pont én leszek akkor a géppel, így megnyertem ezt a mutatványt is... remélem nem pont akkor jönnek majd, amikor a villáskulccsal verem a munkadarabot (170 kg), mert nem akar megmoccanni (kis szakma: a legtöbb méreten 0,025 mm a tűrés, így még figyelni is kell - összehasonlításul: a bányagépeknél, mikor csináltuk és elment egy-egy méret 2 mm-rel, akkor az még belefért :) ).

Még 1,5 hete kaptam egy kollégától egy doboz festéket. Kérdeztem tőle, hogy hol tudok venni kis kiszerelést, mert a nyúl megette a szegőket és le akarom festeni. Erre felajánlotta, hogy hoz nekem. És hozott...
Nem ez az első eset, hogy csak úgy felajánlják a segítségüket... nagyon szeretem őket, folyamatosan a családomnak érzem ezeket az embereket.

Időjárás
Hűvös szél fúj néha, ami nem esik jól. Néha napján már +5 fok is van. De nemrég volt -12 is. Hó jó ideje nem esett, a jég is olvad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése