2014. november 2., vasárnap

Vitorlázás Göteborgban

Némileg elmaradtam az elmúlt 4 hónap történéseivel, ezért megpróbálom behozni a lemaradást.
 
Szeptember 7-9. között Göteborgban voltam, Szpidiéknél, egy vitorlázós-városnézős hétvégén.
Szombaton mentünk ki a hajóval, lelkesen próbálkoztunk (illetve csak Szpidi, mert én jobbára néztem, hogy mit csinál) spinakkerezni, ami ideig-óráig ment, aztán a szél úgy döntött, hogy mégsem partner ebben.
Egészen Marstrandig vitorláztunk, ami úgy 4 órányi út lehetett. Itt sétáltunk egyet a városban, ettünk, beszélgettünk és egy part menti, magasabb szikláról körbenéztünk.
 
Hazafelé nem volt szerencsénk, mert az szél nem nagyon akart fújni, ezért motorozni voltunk kénytelenek. Szpidi azért lelkesen próbálkozott időnként bevonni a nemlétező szelet is a játékba, de mindhiába.
 
Másnap kipróbáltuk a frizbigolfot, nekem nagyon tetszett! :)
 
Majd legközelebb! :)
 
Bár nem tarotzik a vitorlázás témakörébe, de odafelé megálltam egy
pihenőben az autópálya mellett és leesett az állam az igényességétől :)
 
"Vitorlázunk" kifelé a kikötőből

Itt már komoly vitrolázás folyik, ahogyan
az a nagykönyvben is meg van írva

Marstrand közelében, egy kis csatornán "motorozunk" keresztül

Kilátás a "szikláról" :)

Az elmaradhatatlan viking rúnakő

Ház, a parton, amiben el tudnám képzelni a nyugdíjas éveimet

Matróz romantika Szpidivel, hazafelé :D

Göteborgból hazafelé még megálltam a Vättern partján álló Brahehus várnál és csináltam pár képet. Már sokszor elmentem mellette, mindig érdekelt, hogy mi lehet az és most az időjárás is partner volt a megtekintéshez.





Innen már egyenesen haza vezetett az utam. 3 napos hétvége volt (péntekre szabadságot vettem ki), egy percet sem pihentem, de így volt jó minden!

Köszönöm a lehetőséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése