2013. június 18., kedd

Még két hónap :(

Megvolt a kéthónapos kontroll és úgy alakult, hogy még kb. két hónapig itthon kell maradnom betegállományban.
Eredetileg egy hónapot ki is akartam könyörögni, hogy ne vesszen oda feleslegesen majd minden szabadságom, de mint kiderült nem forrt össze rendesen a csont, így ha akartam volna, sem mehettem volna vissza dolgozni.

Így fest a mancsom jelenleg:

Ha szerencsém van, akkor ez lesz az utolsó betegállományom a baleset kapcsán. Ezzel összesen kb. 9 hónapot töltöttem otthon a 24 hónapos pályafutásom alatt. Nem túl rózsás :(

8 megjegyzés:

  1. Ne szomorkodj, fogsz Te még eleget dolgozni :)
    Inkább élvezd a jó időt, növeszd össze az ujjad, (ne a füleddel) aztán ahogy a madarak délre vonulnak visszamehetsz fúrni-faragni.
    Jobbulást!
    Á

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben biztos vagyok! :)

      Most kicsit ráfekszem a CAD-CAM témakörre, ma voltam bent és felcsillant a szeme a termelési igazgatónak. Lehet jobban jár mindenki, ha szép csendesen elrajzolgatok, addig sem török szerszámot vagy saját magamat :)

      Holnap lesz Midsommar, a kisebb madarak már csomagolnak és készülődnek :D

      Törlés
    2. Hát ezt benéztem :D
      De igazad van, most volt a napforduló!

      Törlés
  2. Üdv. Ezt nem értem, mi köze a szabadságnak a betegállományhoz?Ha túl sokat vagy beteg, leírják a szabit is?Ez bődületesen inkorrekt lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ennyire prózai a dolog.
      Eredetileg június 23-ig voltam kiírva. Rá két héttel kezdődik a szabadságolási időszak, amit idén mindenkivel ki szeretnének vetetni. Így ha most visszamegyek dolgozni, akkor 2 hét után 4 hét szabadságra küldtek volna.

      Ezt semmiképpen sem szerettem volna, mert nem nyáron akarok szabadságra menni, hanem télen (inkább a -25-ből mennék a +30-ba, mint a +25-ből a +30-ba).

      Tudom, hogy nem szép dolog... ha lenne olyan lehetőség, hogy nem kötelező kivenni most a szabit, akkor örömmel dolgoznám végig a nyarat.

      Így viszont, ha akarnék, sem mehetnék vissza és maximum a bűnös gondolatom miatt érzem szemétnek magam, de tisztességtelen nem voltam :)

      Törlés
  3. Szerintem az a lényeg, hogy meggyógyulj, nyaralhatsz-telelhetsz még eleget! Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen.
      A gyógyulásban nem lesz hiba, ez csak egy kis váratlan kellemetlenség. Megkeresem az előző röntgent és összehasonlítom, hogy mennyi a változás.

      Törlés