2014. augusztus 3., vasárnap

Tandemugrás

Egy ideje már szó volt róla, hogy egyszer kellene ejtőernyőzni is. Végül pár hete - hónapja megint előkerült, hogy valamivel emlékezetessé kellene tenni a 30. születésnapomat, Nóri közelgő névnapját és a 9. évfordulónkat, így adta magát a dolog: ugorjunk!
 
Felvettük a kapcsolatot a Nyköpingben lévő ejtőernyős klubbal, akik szerveztek tandemugrást is. Kértünk árajánlatot, majd úgy döntöttünk, hogy kérünk fényképeket is az ugrásról. Egy ugrás fényképpekkel 2.750 korona volt fejenként.
 
Július 5-én reggel 9-re kaptunk időpontot. Fél órával korábban kellett érkezni, hogy felkészítsenek bennünket (beöltöztessenek és elmondják az alapvető biztonsági tudnivalókat).

A felkészítés pillanatai

Vonulás a géphez

Az első "Biztos, hogy ezt én akarom?" gondolat megjelenése

Nagy mennyiségű és őszinte mosoly
(a két sorban, leghátul: akikkel ugrottunk, középen: mi, elgelől: a két fényképész)

Nóri a levegőben

Itt pedig én próbálok úgy tenni, mintha nem aggódnék
(az ugrás első néhány másodpercében visítottam, mint egy malac)

A földetérés előtti pillanatok
 
Összességében elmondhatjuk, hogy óriási élmény volt az ugrás. A gyomrom a végén a forgolódást nem bírta, a szokásos tengeribetegséget okolom miatta. Nórinak ilyen baja nem volt, ezért ő is vezetett haza, mert én a szivárvány minden színében pompáztam (kifejezett hangsúllyal a zöls és sárga színekre).
 
Mindenkinek ajánljuk, aki nem biztos benne, hogy szeretne tovább élni... :)










2 megjegyzés: