2014. június 1., vasárnap

Vége a diétának!

Ez a nap is elérkezett! Tegnap este befejeződött a tisztán diétás szakasza az "átalakulásnak". A nagyjából 3,5 hónap eredményeként fogytam 16,1 kg-t és csökkent 12 cm-t a "bélbőségem". Megtanultam odafigyelni arra, hogy miből és mennyit ehetek és talán a legfontosabb: megszerettem a mozgást / sportot.
 
Természetesen nem bírtam magammal, így kb. két hete elkezdtem edzeni az uszodában lévő konditerembe. Egyelőre nagyon élvezem, bár harmat gyenge vagyok, de ez majd elmúlik pár év alatt.
 
A terv most az, hogy még 4-5 héten át csinálom az átmozgató edzéseket heti 2 alkalommal (eredetileg 3-t terveztem, de a teremnek nyári nyitvatartása van és ezért a munka miatt sajnos nem tudok 3* menni). Ha ennek vége, akkor elkezdem a kezdő tömegnövelő edzéseket, szintén heti 3 alkalommal (mire vége a nyári időszaknak).
 
A legfontosabb feladat most az lesz, hogy megtaláljam azt a táplálék mennyiséget, amitől nem kezdek el nagyon zsírosodni, de mégis fejlődni fog az izomzatom. Egyelőre a 2g/tskg fehérje és 3g/tskg szénhidrát bevitellel kalkulálok (zsír minimális). Ha tovább fogyok, akkor lehet emelni a CH-t. Ha picit hízni kezdek, akkor majd eljárok újra sétálni (ezt amúgy sem szeretném abbahagyni, a heti 2 súlyzós edzés mellett lesz rá időm).
 
Ezekről már nem fogok írni bővebben, mert semmi különleges nincsen bennük.
 
Meg lehet csinálni!

9 megjegyzés:

  1. Akkor gíúrni fogsz? :):):): hajrá :D:D
    Nem rossz az, ha dinamikusan edzed a tested, többet ér :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valami olyasmit :)
      Minimális testzsír% mellett szeretnék izomtömget növelni (illetve tömegelni, aztán diétázni, aztán megint tömegelni, megint diétázni). Meglátjuk mi lesz belőle :)

      Törlés
  2. Nagy gratula, önfegyelemből jeles!

    VálaszTörlés
  3. Mondtam, vagy mondtam? Király vagy. Csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtad bizony!
      Nélküled ez nem sikerült volna, örök hálám!!!

      Törlés
  4. Gratulálok, hogy ilyen szépen végigcsináltad! Sok sikert a továbbiakhoz is! ;)

    VálaszTörlés
  5. Jól nyomod, csak így tovább. :)
    A gépeket, súlyokat mennyire nehéz a bal kezeddel markolni?

    VálaszTörlés